Thursday, September 4, 2008

Permulaan Untuk Blog baru


Untuk permulaan tak tahu nak buat ape ermm nak wat ape yek., tak tahu la nak buh ape nie.,


upload gamba kosong jer lah.,hehehe



Gambar nie aku amik kat jaya jusco kat maluri.,mase tu aku tengah tunggu hujan berhenti(maklum lah naik motokan)jadi tengah bosan dok tunggu hujan benti aku amik la gamba nie hehehe..,

 


4 comments:

BigMouth said...

ayie, cepat update...gmbr dah byk dah kat kemere ko tu....

zuera said...

salam adik vp.

berseni awk amik gamba..
keep it up!

cik wanie said...

wah wah wah,
satu kelaurga berblogging,
bagus2,
ada kemajuan...

tapi masa kawin ceera,
x nampak pun,
hik hik hik

Erieq said...

to mulut besau : gamba mmg byk tapi byk yg x leh masok blog huhu..,

to zuera : xde seni pun.,saje nk isi masa lapang.,

to cik wanie : i mmg dah lame ade blog.,tapi yg ini utk umum lah hehe.,time ceera kawin tu biase la i dok jadi penanggah.,