Friday, June 11, 2010

Rebut merebut punya hal

Kat jalanraya kena banyak bersabar gan kerenah gan pe-el cam2 manusia. Ada yang potong queque, ada yang suke cucuk2, pancung, cilok sane sini. Memang menguji kesabaran. Tapi pelik tak? Kat tol pun boleh jadi camni.
Tak faham aku canelah drebar kete ni. Dua-dua tak tahu sabar.
Eksited sangat nak kuarkan duit bayar tol gamaknye.

Owh ye, Minggu ni last wik school holiday la.
Pada yang nak balik kampung nanti tu hati-hati di jalanraya. Semoga selamat sampai ke destinasi. Jangan ikut perangai tak sabar macam dalam gambar atas ni. Nanti da jadi camtu mesti malu nak kuar kete. Nak2 pulak kalau ade orang amik gambar. Abes terjaja 1 dunie..
wahahaaaaahahaha...

7 comments:

Miss Izah Mohamed said...

uiks.. tol kt mane ni..
camnelah leh jd cmni.. same2 xmo mengalah inilah jadinye.. sengal alam betol laa

AngahSayang2314 said...

la macam tue punya perangai pun ad gak ye erieq pelik2.
habis kereta tue... sayang jer cubalah buat bersabar pasti tak jadi macam nie

mata coklatbiru said...

mau nye tidak exsiden kalu dah satu tempat tol tu pun nak berebut2...
hahaha...
ape da...

kak moon said...

kat mana ni? nak gelak ada.. kesian pn ado... mcm2 ye orang ni..

Dean said...

hahaha..tu kes dua2 driver sakit pewot tu...;p

BigMouth said...

kalau kancil sure tak de hal kan...
tu lah....hehehehe

o kambeng hitam o said...

xsyg kereta btol (-.-)