Thursday, July 2, 2009

Kisah Susu dan abang (belasah jer lah)

Kejadian ini berlaku pada hari isnin bersamaan 29/06/2009

Satu petang ketika aku pulang dari kerja, aku geli hati tengok helagat anak buah aku Si danial nie

setelah Danial penat bermain dgn rakan2nya dia luar rumah dia pun balik dengan keadaan letih.,

mulutnya tercungap2 keletihan., dengan selamba dek jer dia rembat botol susu adik die.,

Gambar2 di bawah dapat Menceritakan Segalanya


punya la kusyuk sampai aku amik gambar dia pun dia tak perasan



si adik dia plak relax buat tak tahu jer

Sampai habis dia kerjakan hahahaha


begitu la ceritanya :P

9 comments:

Snowwhite Zone said...

hahahaha

awat jd gitu dik oooii

mc'eja said...

ahaha..die sbnrny hisap susu dlm botol g ke x? nmpk cm dh besar je..

Erieq said...

alamak lupa lah., dia dalam darjah 1 ker 2 eh???

cik ian@aH Lian~ said...

dah besa...
cian adik tu...

Leen said...

nmpk sgt lubang botol tu kecik seboleh2 dia nk isap...bukak jer penutup botol tu...gogok terus kan senang.... lawak lah n3 nih.

sHaH said...

si abg tu umo bape?
cian die..
ske tgk si adik.
COMEY!!!

kojah said...

hahaha lawak tol

Ceera said...

ceh nanel nie... teruk betul..

InBliss said...

lol :P