Wednesday, January 27, 2010

Ape pendapat korang?

Sekarang aku tengah giat menabung. Bukan nak kawin punya fasal. Jap lagi aku kasi taw nape. Erm.. Mujurlah aku dah lama berhenti merokok, memang banyak duit aku save. Selamatt.. Syok, nikmat2.. dengan duit tu macam-macam aku boleh buat. Jom2 reramai berenti merokok.





Inilah dia penggalak aku menabung. Berkobar-kobar aku menabung kerananya:





Belt-driven series helicopter




Err.. tapi yang mana 1 yek paling menarik? Konpius aku, ade 5 yang aku minat. Takkan nak beli lima2 kot. Kalau aku tokeh balak, boleh aje laa. ekekekee..


Ape pendapat korang? Mane 1 yang paling menarik pada mata korang? Cuba bagi cadangan kat aku.. No 1,2,3,4 &5.. Mane yang nampak 'cun' dimata korang..


1. HM 35#C(2.4G



2. HM 60#B(2.4G)



3. HM 36#B(2.4G)



4. HM 1#A(2.4G)



5. Creata 400


Ahaa.. nanti duit dah cukup aku nak beli satu.. kena la mulakan dengan angan2 dulu sebelum jadi kenyataan..

9 comments:

Ceera said...

atam pilih no 1 ngan 5.. tapi kalau ko nak color2, no 5 la kan.. nak nampak jantan, no 1...

Erieq said...

yg no. 5 tu dalam RM 1200 ermm agak2 bile lah dapat beli :P

mata coklatbiru said...

same lar bro, i pun simpan duit gak skrg.. mari kite menabung beramai2... hehehe..

oh yea, no. 1 tu nice... ala2 macam ikan jerung... ok ar..

ann frendly said...

bile dapat beli?? lalala~~ kumpul duit cepat2... pastu dapatla beli cepat2...

FaTiN said...

saya berkenan yg no 5 tu..pst pst, ni mainan ke yg betol?

=p

DrSam said...

Tahniah Erieq dapat menabung kerana berhenti merokok. Bukan senang tu.

saya tengok model-model tu pun saya naik gelap mata.

miszchocolate said...

bsgusBAGUS!!
menabung..kta pn menabung gak..
keke :PP


no 5 is better!
nmpk shantekk je :)

ann frendly said...

encik b kamu telah ditag oleh cik A.. sile buat.. jangan malas2... nanti reject baru taw :P

eh.... tak2.. guraw2 ajeee..

Kaseh NazLieza said...

wah...tahniah la cz dh dpt stop smoking...yup yg no 1 tu cntik la..