Entry harini bukan nak citer pasal kontroversi kesedapan capati sehingga menjilat pinggan kat Nana Cafe, Bandar Sri Permaisuri...Tapi pasal....
Jap..Jap...
Sebelum citer pendek kene pekena seteguk dua teh ais dulu, haus la pulak..
ABC dua, tiga sedut dulu..
Ok.. dah puas baru boleh citer.. ekekee...
Selalu kalau korang oder pe2 kat mamak opkoz dorang akan bagi korang sehelai kertas bertulis harge makanan yang korang order kan?
Tapi kat Nana Cafe ni dorang tak main daa pakai kertas..
Dorang canggih beb.. Pakai kad.
Aku curiga memula... pehal pulak dia bagi aku kad ni..
Udah...Kad keahlian ke kad hape ni.
Rupenye setiap kali ade pelanggan order makanan dorang akan key in item kat dalam sistem komputer.
Wow... Terkedu aku...
Berinovasi betul Nana Cafe ni.
Sekurang2nye takyahlah customer risau2 bil hilang kene terbang dek angin ke hape..kann..
5 comments:
waah! 1st time tau ada keadi wat sistem gini..canggih..!
mmg bergaya la..harus jdkn pedoman ni..eheheh
kat putrajaya pon wat gini
wow.. kedai mamak dah canggih skang..
nana cafe mmg best...tempat i bertandang dengan member tiap2 malam
Post a Comment