Wednesday, March 11, 2009

Cukur jambul

Gambar tak byk sangat laa.,sbb byk kerja..,adusss rase mcm rugi jerrr

ini la Ode dgn anak nyer Adip..,
Ramai tu yg datang.,walau pun ari tu byk orang kampung aku(kpg cheras baru) balik kampung huhuhu.,lepas tu ade 2 kenduri kawin plak dekat kampung aku nie.,
ini la rupe adip selepas jambulnye di cukur huhuhuhu
Dalam kesebokan di rumah sempat jugak aku ular kejap gi umah kawan aku.,die kawin dgn org sarawak tuuuu.,huhuhuhu jauh gilessssssssssssss.,dah jodoh nak wat mcm mana kan huhuhu

5 comments:

cik wanie said...

dah lama x singgah rumah dak nie tau,
yelah org tue pun dah lama x update kannnnn....

apapun smile alwaz yea:)

CikYana(",) said...

semekom..
watpe tue?
pekabo ek?

aH Lian~@cik ian cumel said...

wahahaha,
memang kiut itu adip!

Falin_IzzyGirl said...

lama x bg komen..eh..macam kenal je mamat yang pakai beg tuh..

cima said...

comey nyer itu baby
mahu pinjam boleyh?