Wednesday, March 4, 2009

Yamaha RD (350RZ)

Ape yang dorang tengah buat nie?? huhuhu ini abg aku(baju hitam) dan abg ipar aku (merah)
dorang tengoh update moto tu 250cc ke 350cc jgn tak percaya.,

dan yg ade 4 roda nie.,project abg ipar aku.,bendalah nie die baru jer repair (dgn bantuan abg aku lah) huhuh
syok woohh aku tengok die bawa bendalah nie.,mcm best jer
ok2 moto nie dah siap di upgrade.,huhuhu ari tu aku pakai moto ni pergi kerja.,wahh syok nyer
laju gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 200km/j senang2 je..,ape2 pun lagi laju kita bawa lagi bertambah bahaya..,lagi satu moto nie byk makan minyak daaaa mengalahkan minyak kereta huhuhu tak sesuai untuk org2 yg nak berjimat mcm aku nie huhuhu.,

3 comments:

asna cute said...

Pssst pssst nak pinjam boleh? y kete merah belakang tu hehehe =)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uishh....byk mkn minyak...bek pkai kete ekk...

cIk JanNah said...

berhati2 d jln raya
ahax!
tunggang dgn cermat igt owg trsyg..
apakah?
;)