Sunday, December 28, 2008

Aktiviti Malam


Malam Minggu

boleh dikatakan aku kerap berada di dataran.,ermm sebenanye aku nie bukan la suke sangat dok melepak.,aku lebih suke berahat dirumah jer.,kawan2 aku plak boleh dikatakan selalu call n msg ajak aku keluar.disebabkan masa aku yang terhad untuk bersosial jadi dalam 5 kali dorang ajak keluar dalam sekali dua jer aku ikot.,risau jugak kalau semua tawaran pun aku tolak takde kawan plak nati.,satu lagi sebab dorang nie kalau ajak keluar mesti lewat malam.,tak penah nyer tgh hari atau petang.,

Suasana malam minggu di dataran merdeka

Bunga raya

Me

and my friends

kitorang lepak sini bukan ade ape2 pun.,cukup sekadar borak kosong jer.,yg tak best nyer kalau lepak dengan dorang nie.,selagi xdenga azan subuh tak reti nak balik.,karang2 tu nak jer aku azankan kat sebelah teringa dorang nie,kihkihkih

4 comments:

JIVEBUMZ said...

lepak2 xpe jgn join merempat udah la yer..hikhik

akukaonal said...

azan subuh terus g smayg subuh kt masjid jamek kaaan???... bagus2...

haha

shila said...

salam perkenalan jg..

JuJue said...

hie abang top up...hahahahahha
cute!