Wednesday, December 31, 2008

Semalam punye cerita

ikot kan malam semalam aku nak update.,tapi internet buat hal plak cissss..,

Semalam sebelum aku balik kerja aku terbace blog seseorang.,die makan big apple hehe tibe2 teringin plak nak makan.,kebetulan aku nak gi pavilon hah boleh la singgah low yat sat beli big apple huhuhu.,


aku main amik jer.,banyak sangat sampai pening kepala aku nak pilih.,last2 aku pilih yg nie jer,


mase tu hujan lebat

jadi aku buat keputusan untuk makan McD ermm sedap2,


lepas makan aku kena balik kesian kt bapak aku tu.,mesti die tunggu aku lame kat kedai.,mase tu dah tak hujan sangat,gerimis jer.,tapi basah jugak woo.,

sampai2 rumah seperti biase lah.aku mandi tukar baju.,aku terus gi kedai ganti bapak aku tu.penat2,kebetulan kawan aku datang.,saje nk lepak kat kedai aku.,tapi aku tahu die sebenanyer nak pinjam internet aku sat.,tapi sayangnye malam tu TM streamyx problem.,jadi kitorang pun borak2 jer lah sampai jam 12.30am aku tutup kedai.,n balik umah

7 comments:

Anonymous said...

ape-ape pon.
happy new year laa.
;))

annfrendly said...

Jgn mkn donut bebanyak taw.. nati badan jadi cam donut.. hihihik... epy new year.. dun b noty ya :p

hnyhar said...

yummy sdpnye mkn..esp mcd..wa..dah setawun tak dpt mkn mcd..kirim pos blh kot..??

cik penguin said...

smalam internet mmg hampeh!

epi new year,
:)

AiE bAhRi said...

Sedap tul donut tu..
salam ziarah dan happy new year =)

Asiah Termizi said...

hey erieq!
nak cket donut.
hehehe :P

.:CiK ArA:. said...

wah sodap nye....
nyum2...