Thursday, November 25, 2010

Cheras - PJ - Sg. Congkak

Ahad lepas dalam pukul 10 pagi dah gerak dari Cheras gi Jaya 33, PJ untuk sesame memeriahkan Charity Carnival. 



Macam2 kolej menjayakan event kebajikan ni.. Kolej tempat aku kerja pun turut serta.
Ni boothnya & rakan2 sekerja aku...



Macam2 gerai ade, kebanyakkannye gerai makanan.. rambang mate woo tengok makanan. tapi hotdog ni je yang aku sempat amik gambar..Opss.. makanan lain terlupe nak amik gambar le.. enjoy sangat makan.. tu yang lupe.




Meriah kaler belon tu,


Balik je dari event tu menyasar aku ke sentul tapi patah balik cheras.. Tetibe rase nak pegi Sungai Congkak.
Sampai je Sungai Congkak terus singgah kedai makan, capai nasi lemak singgit..



Memang terbaik ah makan kat sini sambil menikmati desiran air sungai.. Nyaman & sejuk je walaupun matahari terpacak atas kepale.


Memang panas terik punye bukan olok2..Panas tapi sejuk. Sape ade umah kat sini memang best ah..

Kedai makan ni betul2 tepi sungai..
Weh.. korang yang tak pernah makan kat sini cube ar.. best woh.


Disebabkan keadaan yang menyamankan. selere makan jugak agak nyaman..hahaha..


mane cukup sebungkus nasi lemak jer kan..kan...harus tambah sebungkus chipsmore ;p 



Jemput makan.. nyamm..nyamm...

HuaHuaHua.. ahad yang memenuhkan perut.

2 comments:

marinahunny said...

kalu tmpat nyama cmtu, pas mkn mesti rasa nk tdo..hahaha

Adzriel AB said...

On the way to sg congkak....