Tuesday, November 9, 2010

Aku & Si Dia @ Cameron Highlands Pt 4

Part yang paling last pasal Cameron.
Asik tunjuk gambar bunga, pokok & si dia je dalam entri2 yang lepas. Kali ni pulak nak tunjuk kat korang ahli2 MBC yang sporting abes..
'Kami yang macho bersame moto yang hensem'


Ahli2 MBC yg menyertai 'offical ride to cameron highlands'.



barisan jentera MBC,



aku tengah termenung dekat mase ni.. hahahaa

hensemkan kami...

keadaan masih terkawal,

Semua dah ilang kawalan time ni.. Setelah menyedari Cameron terpaksa kami tinggalkan,

Ahli MBC semuanye sporting & friendly,



Kita minum dulu,

















Dalam perjalanan balik aku ditugaskan sebagai sweeper/last man untuk jage kebajikan ahli MBC.








Bulan 12 ni ada konvoi ke Penang pulak. 
Insyallah.. kalau takde aral melintang nak join jugak.
Boleh borong jeruk bebanyak kat Penang nanti :p
Sape2 yang suke konvoi moto & nak berminat nak join Malaysian Bikers Community (MBC), boleh lah daftar sebagai ahli disini ==> MBC
Jomlah, besttt.

1 comment:

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. said...

saya nak daftar!!!! tapi saya x de moto.. bole ker? hehehe (dah tau dah .. mesti x bole kan)..