Sunday, February 1, 2009

IC Rosak

29/01/2009 aku gi buat IC baru.,ic lama aku dah berkecai

tengah tunggu giliran
ramai tu nasib baik aku datang awal

IC aku die ckp dalam 2 minggu siap lah.,huuuuuuuuu lame nyerrrr

17 comments:

fzalah said...

kene pkai ic kerts la dulu eh..

alhaqimi said...

haha... neh bahaya kuar2 neh!

kang ade yang kene hantar pulang ke jawa tengah kang... huhu.. larikssss

aH Lian~ said...

salam erieq,
huhu...tu 29/01/08 ker?
tahun lepas punya citer ker
tahun neh?
konpius2!
ker 29/01/09???
kuhik2...
yer yer...tahun lepas la...
cik ian neh...
kan erieq tulis 29/01/08..
apa la cik ian. sebok jer..!!!
(sukati erieq la,kan?)
gagagagaga...~



(masih tergelak lai neh!)

cima said...

cewah
g wat ic baru ea?
same la
ic cima siap tampal selotep g
hahhah
da hancus....

ps: nape ta follow blog cima?
huhuhh

CikYana(",) said...

cik yana pun bru tukar ic baru
hahaha..lme giler tgu nk dpt yg bru nye..
tp skrg da dpt..hooray:)

Kyla said...

a'ahh 2 minggu siap.
aku pn br buat yg baru.
ari tu aku buat dia kata klu nk datang sebulan lepas tu pun boleh.
nampak sangat org tu byk keje nk buat. haha!

viruspadu said...

pendatang tanpa izin la ko! wekekekeke

KhairiL's said...

mcm mn leh rosak

Lieyan said...

2 minggu je ker...? kalau 2 minggu...i pun nak tukar IC jugak ler...bior chantek sikit IC i tue....kihykihkih...nie idok, burok beno le rupa kat dlm IC tue...ngeh ngeh ngeh...

Erieq said...

to Ah-lian

tak perasan plak salah type.,
dah betulkan dah huhuhu

mc'eja said...

ic xde jd pendatang nih..permit ada nngak pak???

JIVEBUMZ said...

haha jadik pendatang la kojap ye?? hehe xpela pasni jaga ic tu leklok tau!! hee

CikYana(",) said...

thn dpn la 25:)
taun ni bru 24 lol

aH Lian~ said...

hehehe,
cik ian gurau shj...
kaco erieq jer tu~

En. PeRD said...

ic aku pon rosak gak ar...
baper hinggit ek renew baru??

NUke_Rude said...

huhu.. adeii.. ic ic.. tak tuka lagi ni..

Falin_IzzyGirl said...

huhu..
wat gak ic yer..
skg ni cam status PATI (Pendatang Asing Tanpa Izin) ke?