Wednesday, January 14, 2009

minum petang

Semalam lepas kerja aku lepak minum sat.,dlm 15mnt macam tu tiba2 Erry Putra lepak minum sebelah meja kitorang.,hahahaha aku hengat nak amik gamba sekepeng dgn die tapi aku tengok die tengah rancak berborak jadi malas plak nak kacau lagi pun malu lah kan huhuhu..,

amik gamba pun curi2 je nie hehe nati die nampak plak kan malu2

14 comments:

cik wanie said...

ala apa yg nak dimalukan,
namapun blogger yg tegar,
hehehehehe,
bukan senang tau nak bergambar bersama,
wakakakakkaa:)

BabySyhira(",) said...

MINAT ERRY PUTRA KE?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ensem ery putra ni...

KJ-kun said...

yeke ery putra tu??
xcaya r huhu

NONG said...

ada iras2 Angkasawan Dr.SMS pula Erry Putra ni siiiiii.....kit. Tpi ensem banyak g Dr.SMS la..

Ceera said...

euwwwwwww.. ko suka dia ke?? gelik atam tau...

ann frendly said...

Alamax.. rugi la i xde kat citu.... minat tue gan erry putra.. tiap2 hari dengar lagu dian nyanyi... hihhihihik..... :p

Erieq said...

to atam poyo.,tak suka lah,saje jer adusssss.,

Munirah Abd said...

hikss..dia tu cucuk tu..tu muka semacam hensem tu..muahahahha..
tgk dia buat pengakuan dlm tv ari tu :p

princess ellain said...

cun lah rambut pict atas skali tu...
hikhikhik...

Mas Bee @ Masya said...

aku tengok die tengah rancak berborak jadi malas plak nak kacau lagi pun malu lah kan huhuhu..,
------> aku salah baca ke neyh?

ekekeke.. malu tak bertempat..
supan sangat, leh wat menantu..
(coiii, marah awek ko yg bg jam tu)

JIVEBUMZ said...

alolo wat2 xmalu jer.. haha kalo kite pon segan jugak kan.. nanti dia perasan glamer pulak kan

Chang Ah ki said...

dia macam pondan tak?

K-A!R-yL or KhairiL's said...

tp dr pictu
rambut dia nmpak sama lorr